tirsdag 9. februar 2016

Stjernedryss

En motivasjonskalender som inspirerer til glade dager!

Målet med denne kalenderen er å motivere barna til å delta i daglige gjøremål. Ved bruk av denne legges det et godt grunnlag for gode vaner. Alle brikkene er magnetiske og lar seg enkelt flytte.

Vi har laget 18 forslag til aktiviteter. Ved andre ønsker eller behov, kan det skrives aktiviteter/oppgaver direkte på motivasjonskalenderen. Vi anbefaler å bestille våre giftfrie spesialtusjer.

Med søte stjerner som belønning blir oppgavene gjort med iver og glede!

Str 40x32 cm.

Tilbakemelding:

“For meg er det helt logisk å bruke et slikt system. Jeg trenger det for å få dagene til å gå opp. Jeg tyr heller til belønning enn å bruke tid på å kjefte ved middagsbordet”
Sier Linda Skjellanger, firebarnsmor og pedagog.

Pris kr 299,-
Husk å få med deg giftfrie spesialtusjer, 3pk / kr 79

BESTILLER DU DENNE HOS MEG I FEBRUAR SÅ SPANDERER EG 1 STK WHITEBOARD-TUSJ!

https://www.facebook.com/sjarmtrollpartykvh/

(frakt/eksp.gebyr kjem i tillegg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar